بی کسی نکشیدی که بدانی چه کشیدم...

شاید زندگی همین باشد....

منو عشقم....!! شما همه.......!!!!!

بی کسی نکشیدی که بدانی چه کشیدم...

 

                             جایی که شده پراز خالی ،غصه هان درکمین

صفحه ی بعدی رو سیاه کـــــــردم خط خطی            

 حاشیه هاش سفیده، حاشیه منم وتـــــو وسطی

صفحه های بعدی همه شون تکـــــــــــــرارین                  

یه جورایی وسیله ی زجــرن،تداعی گرتنهایین

پر شده همین جوری یه دفتــــــــــــر خاطرات                

شاید بهتربگم جایی واسه خالی شدن احساسات

تنها دل خوشیم اینه شاید بیایی سر خاکـــــــــم               

بیفتی اونجـــــا به یادم که گفتم ،بی تو شــــادم

اونجاست که میفهمی هر چی گفتم دروغـــــــه               

جز اینکه بخوام امتحانت بکنم چیزی نبـــــوده

مدت این امتحان یه خــــــــــــــرده زیادی بود                   

عمرم نرسید که بهت بگم آفرین عالــــــی بود

توی عاشقی رد نشدی ولــــــی، دیر نیست...                  

چه جوری میخوای بگــــــــی که ،شدم بیست

این بار فکر میکنم من رد شدم ،مـــــــــردود                   

خدا هم پاکم کرد با هر چیزی که بینمون بود

تو جای منی ،الان میتونی دعا کنی عین من             

دعاکن اینجا رد نشم دعا کن درست مثل من

دعای من که گرفت آخه الان اینجــــــــــایی               

خداشاید زودتر قبولت کنه آخه مثل من تنهایی

منو که زجرم داد بعد ازتو جهنم شو نشونم داد          

رسیدم به داد،گفتش: سخته امتحان ای داد بی داد             

گفت: که امتحان بنده ها کارمنه تو چی میگی ؟           

توچراخواستی عین من باشی آخه مگه میتونی

منکه خدام هر کسی رونمی زارم توی دوراهی         

چه جوری تونستی که بگی که میتونی بـــــری

پس نگو که من تورو  زجــــــــــــــــرت دادم    

بگوکه خودم خواستم توی عاشقــــی جون بدم           

ولی من بهش میگم کـل عاشقــــــــــــی همینه             

از اون دور باشی التماس کنی به خدا، که قبول شه    

 

 


نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت8:51---11 اسفند 1391
سلام
وبت خیلی قشنگه مرسی که بهم سرزدی
بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:,

] [ ] [ فریاد3 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه